vps-poster1

سنگ های آنتیک، کاربردی ترین محصول برای زیبایی ساختمان
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

بنر

ایران بازدید

سنگ های آنتیک، کاربردی ترین محصول برای زیبایی ساختمان

سنگ های آنتیک، کاربردی ترین محصول برای زیبایی ساختمان

سنگ ها به عنوان یکی از مستحکم ترین کانی های طبیعی به شمار می روند و اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم خواهیم دید که تنها سازه هایی از گذشتگان به جای مانده که از سنگ ساخته شده اند. سنگ ها به ساختی موجب فرسایش قرار می گیرند و از این رو می توان سالیان سال از آنها استفاده کرد. سنگ ها به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و برای استفاده در هریک از بخش های ساختمان سازی باید نوع خاصی از سنگ ها را انتخاب نمایید. انتخاب سنگ مناسب برای محل مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هریک از انواع سنگ ها مقاومت و زیبایی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و برای بخش های پرتردد که امکان فرسایش بالا دارند باید از سنگ های مقاوم استفاده شود و برای بخش هایی که زیبایی آن حائز اهمیت است خواهید توانست از سنگ های تزیینی استفاده کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

سنگ آنتیک و زینت ساختمان

زیبایی بخش های داخلی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سنگ ها به عنوان یکی از طبیعی ترین و بهترین انتخاب ها برای زینت بخشیدن به ساختمان هستند. سنگ های آنتیک همانطور که از نام آنها پیداست فضای داخلی خانه شما را شیک و آنتیک خواهند کرد. این سنگ ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی ارائه شده اند و هریک از آنها ساختار و متریال متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. سنگ های آنتیک در اندازه های مشخص تولید شده اند و به راحتی و با استفاده از چسب های مخصوص می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. به همین دلیل کمترین میزان هدر رفت را در سنگ های آنتیک شاهد هستیم و می توانید در میزان هزینه های سنگ نیز صرفه جویی کنید. سنگ های آنتیک نیازی به برشکاری و صیقل نخواهند داشت و با چیدن آنها بر روی هم دیواری شکیل برای خود به ارمغان خواهید آورد.

قیمت سنگ آنتیک

قیمت به عنوان یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید سنگ باید به آن دقت داشته باشید. سنگ های آنتیک به وسیله چسب سنگ و ملات خاص نصب می شوند و از این رو میزان قیمت آن در مقایسه با سنگ های طبیعی بالاتر خواهد بود. اما به دلیل مقاومت و استحکام بالا در این سنگ ها، به دلیل استفاده چندین ساله، سنگ آنتیک انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. سنگ های آنتیک مصنوعی و طبیعی قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و می توانید متناسب با خواسته و طرح مورد نظر خود یکی از بهترین ها را خریداری کنید. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین سنگ ها با قیمت های مناسب نموده است. با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت ما می توانید لیست کاملی از سنگ های مختلف را با قیمت دقیق مشاهده نمایید.

لاشه سنگ چیست؟

لاشه سنگ به نوعی از سنگ ها گفته می شود که به صورت طبیعی پس از استخراج مورد استفاده قار می گیرند و هیچگونه تراشکاری و صیقل کاری بر روی آن انجام نمی شود. مقاومت لاشه سنگ مهمترین عاملی است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد و از این رو در هنگام خرید لاشه سنگ باید حتما به یکنواخت بودن آن دقت داشته باشید. سنگ های لاشه باید حتما یکنواخت و بدون هیچگونه ورقه ورقه شدگی باشند. سنگ های لاشه که دارای درز و شکاف باشند مقاومت پایین تری خواهند داشت و به همین دلیل مقاومت پایینی نیز خواهند داشت. سنگ های لاشه را می توان در انواع اندازه های مختلف مشاهده نمایید و با ساییدن لبه های آن می توان از آن در بخش های مختلفی استفاده نمود.

کاربردهای لاشه سنگ

لاشه سنگ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و به دلیل قیمت پایین، از آن به عنوان بنای ساختمان استفاده می شود. لاشه سنگ ها باعث صرفه جویی در میزان هزینه های ساختمان سازی می شوند و به همین دلیل امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. لاشه سنگ ها شکل ظاهری زیبایی ندارند و به همین کاربرد تزئینی نخواهند داشت. از جمله مهمترین کاربردهای سنگ لاشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         استفاده برای ساخت پل های سنگی

-         ساخت دیوار برای سد

-         استفاده از لاشه سنگ به عنوان بنای ساختمان

-         ساخت پی دیوارهای باغی

-         تهیه پودر سنگ

 

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی به عنوان یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود که از آن در بخش های مختلفی از ساختمان استفاده می شود. سنگ های ساختمانی در انواع مختلفی ارائه می شوند که برخی از سنگ ها مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته و در مقابل برخی از آنها تخلخل بالایی دارند. وجود تخلخل در سنگ ها باعث پایین بودن وزن آنها خواهد شد و از این رو برای استفاده در هریک از بخش های ساختمان باید نوع سنگ مناسب را انتخاب نمایید. برخی سنگ ها جنبه تزیینی دارند اما بخشی از آنها به دلیل استحکام بالا، کاربردهای متنوع دیگری خواهند داشت. سنگ های ساختمانی در حالت کلی 3 کاربرد متفاوت دارند. بخش های داخلی ساختمان، بخش های خارجی ساختمان و زینت دادن به ساختمان. هر یک از این بخش ها نیاز به نوع سنگ متفاوتی دارند و قبل از خرید حتما باید ویژگی های مختلف سنگ ها را مورد بررسی قرار داده و سپس خرید خود را انجام دهید.

خرید سنگ ساختمانی

روش های خرید سنگ به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. روش حضوری به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته است و جای خود را به مراکز اینترنتی فروش سنگ داده و اغلب افراد این روش را برای خرید اقلام مورد نیاز خود انتخاب می کنند. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش سنگ به شمار می رود که می توانید انواع اقسام مختلف سنگ ها را از طریق آن خریداری نمایید. کارشناسان شرکت ما به دلیل تجربه ای که دارند می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه داده و در انتخاب بهترین سنگ به شما کمک کنند.

برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد